-Tindak Balas Teks Interaktif (ITR) Aspect berdasarkan layan diri mengubah interaksi pelanggan dengan dialog dua hala
SINGAPURA & KUALA LUMPUR, 25 Ogos (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Aspect Software, sebuah pembekal terkemuka bagi penglibatan pengguna yang bersepadu sepenuhnya, pengoptimuman tenaga kerja, dan penyelesaian layan diri, baru-baru ini melancarkan penyelesaian Tindak Balas Teks Interaktif (ITR) mereka yang disokong oleh Pemahaman Bahasa Sejadi (NLU) oleh Aspect untuk menyampaikan perkhidmatan pelanggan automatik dengan sentuhan peribadi. Juga dikenali sebagai "chatbot," teknologi "pembantu maya" ini menyediakan keupayaan untuk berinteraksi dengan pelanggan di saluran pesanan dalam cara perbualan yang semulajadi.
Chatbot boleh melibatkan pengguna dalam satu perbualan untuk mendapatkan lebih banyak maklumat apabila diperlukan atau menyelesaikan urus niaga pelbagai langkah. Dan apabila bantuan ejen diperlukan, perbualan boleh dipindahkan secara lancar dengan penyepaduan pusat hubungan sepenuhnya dan laluan yang sesuai untuk ejen yang betul tanpa pengguna perlu untuk mengulangi diri mereka.
No comments:
Post a Comment